Subject: FW: Saare maakond Upa küla Sikassaare energiakeskuse 10 kV maakaabli paigaldus, lisa truup
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 17:53:15 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 7.1-2/25/21041-4

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

-----Original Message-----

From: Leho <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Monday, May 5, 2025 1:57 PM

To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >

Subject: Truup Upa-Leisi tee alla

Tere!

Seoses trasside paigaldamisega Kadaka maaüksusele nõuab maaomanik
kompensatsiooniks truubi paigaldust vastavalt lisatud asendiplaanile.

Selle paigaldamine saaks siis olema koos teiste varemprojekteeritud ja
kooskõlastatud trasside paigaldamisega  nr. 79 maantee 0,43 kilomeetril.

Palun kooskõlastada truubi paigaldus vastavalt lisatud joonistele.

Tervitades

projekteerija

Leho

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.